Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Grænsebutik tjener millioner på nettet

Foto: detailfolk.dk



Friday den 11 January 2013 kl. 10:42

Ved at ændre en pop-up menu har Fleggaard optimeret købsflowet på sin netbutik og forbedret bundlinjen.

Det går forrygende for grænsebutikken Fleggaard på nettet.

Butikken har ved at optimere købsflowet på hjemmesiden forbedret top- og bundlinje med 40 procent. Det svarer til et to-cifret millionbeløb, skriver Huset Markedsføring.

Fleggaard har i forsøget på at optimere købsflowet blandt andet redesignet en pop-up menu, der tidligere var rød og kunne opfattes som en advarsel til kunderne. I dag er designet et andet, og det har haft en effekt for handlen på grænsebutikkens hjemmeside.

(Huset Markedsføring)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD