Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Content Marketing: Sådan sælger du dit produkt – uden at sælge"

- Thomas Bogh, Bonzer
Læs bloggen her

Føtex-talent bliver marketingchef i Bilka

Foto: Dansk Supermarked Group



Mandag den 7 januar 2019 kl. 10:26 - Kilde: Dansk Markedsføring

Nogle måneder efter fyringen af marketingchefen bag Far til Fjorten-kampagnen har Bilka fundet en afløser.

Trods sin unge alder har 33-årige Tore Nederland allerede en lang karriere bag sig i Føtex. Men nu rykker han videre i Salling Group.

Siden årsskiftet har Tore Nederland nemlig været marketingchef i Bilka, skriver Dansk Markedsføring.

Ifølge LinkedIn startede Tore Nederland som kasseassistent i Føtex tilbage i 2003. Otte år efter havde han arbejdet sig op til at være projektleder, og fra 2016 var han sortiments- og projektchef for hele kæden.

Sidste år stoppede Alice Monberg som marketingchef efter en “udramatisk fyring.” Hun stod blandt andet i spidsen for kampagnen Far til Fjorten.

LÆS OGSÅ: Bilka fyrer marketingdirektøren bag Far til Fjorten

Læs hele artiklen på Dansk Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:








Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD