Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Falske fartkontroller er discountkædes seneste påfund





Thursday den 24 June 2021 kl. 10:50 af: Kristian Holgersen

Fartbøller kan få en lille forskrækkelse, når de kører forbi en noget utraditionel reklame fra en af landets discountkæder.

Ved første øjekast ligner den hvide varevogn, som lige nu står parkeret tæt på shoppingcentret Waves i Hundige, en af politiets fartkontroller.

Og det er også meningen. Bilister med for meget fart på kan dog ånde lettede op, for lidt længere henne ad vejen møder de et skilt med teksten: “Det er dyrt at blive blitzet - Gå i Netto”.

Det usædvanlige stunt er en del af discountkædens nye reklameunivers, som arbejder med at tilpasse reklamerne de fysiske omgivelser. Eksempelvis sætter Netto også reklameskilte om dyr benzin op foran tankstationer.

- Nettos lave priser hjælper mange danskere med at få bedre råd til alle de ting, de gerne vil have, men også bedre råd til alle de mindre sjove udgifter, som man møder i sin hverdag. Med de nye reklamer håber vi at komme igennem med dette budskab på en måde, som kan give danskerne et lille smil på læben, siger Kathrine Werling. Hun marketingchef i Netto.

Udover de fysiske bannere i gadebillede har Netto også reklamer på tv i øjeblikket. Det nye reklameunivers er udviklet af reklamebureauet Brandhouse/Subsero, som Netto skiftede til tidligere i år.

LÆS OGSÅ: Netto har skiftet fokus i ny reklamekampagne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD