Falske Facebook-sider rammer kendte modehuse
De seneste dage har blandt andet H&M og Zara været ramt af falske konkurrencer på nettet.
Selvom danskere de seneste dage i stor stil har liket og delt billeder i troen på at kunne vinde tøj for 25.000 kroner hos Asos, H&M og senest Zara, så er der ingen vindere.
Det hele er nemlig svindel og humbug som følge af falske Facebook-sider.
Det meddeler Asos og de to tøjkæder H&M og Zara.
H&M skriver på tøjkædens officielle Face-side:
- Der er oprettet en side på Facebook, som kalder sig H&M Danmark. Denne side er fake og har intet med H&M at gøre! Siden er rapporteret til Facebook. Vær opmærksom på, at H&M ikke kører nogen former for konkurrencer i forbindelse med lanceringen af Balmain x H&M i næste uge. Ingen af konkurrencerne på siden har noget med H&M at gøre. Spred gerne budskabet - mange tak.
LÆS OGSÅ: Stort køkkenfirma politianmelder falsk Facebook-side
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter