Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Fakta får kritik for ny kampagne

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 8 January 2014 kl. 05:50 - Kilde: Huset Markedsføring

Makværk og kriminelt ringe. Det kalder en af de oprindelige idémænd til Faktas "Det ta’r kun 5 minutter…"-kampagne supermarkeds nyeste reklame.

En af de oprindelige idémænd til Faktas "Det ta'r kun 5 minutter at handle i Fakta"-kampagne kritiserer discountkædens nyeste reklamespin på den gamle klassiker.

Per Pedersen kalder kampagnen for makværk og mener, at den er kriminelt ringe. Det skriver Huset Markedsføring.

Fakta har fra første januar hevet det gamle slogan op af skuffen og sat det ind i en ny kontekst, hvor kunderne opfordres til at købe mere.

LÆS OGSÅ: Nyt Fakta-slogan hives op af skuffen

Og med den manøvre mener Per Pedersen, at der er blevet trådt på hans kreative enemærker, siger han til Huset Markedsføring.

LÆS OGSÅ: Fakta går til reklamemakronerne

Læs hele artiklen på Huset Markedsføring


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD