Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Butikker og busselskab i utraditionelt samarbejde

Buslinje 4A og butikkerne langs ruten er gået sammen i en utraditionel kampagne (Foto: Essencius for Anchersen)




Wednesday den 31 August 2016 kl. 10:10 af: Kristian Holgersen

En ny kampagne giver passagerne i den københavnske buslinje 4A rabatter i de lokale butikker og caféer, bussen møder på sin rute.

Passagerne i den københavnske busline 4A vil fremover have mulighed for at købe ind med rabat i en række butikker langs ruten. Det sker i forbindelse med kampagnen #4ALL, som selskabet bag busruten har sat i gang for at øge glæden ved kollektiv trafik.

I busserne vil der være et særligt #4ALL-logo, som man blot skal tage et billede af med sin smartphone og vise i butikkerne, der skilter med samme logo – så er der rabat eller fordele i vente. Masser af københavnere bruger hver dag 4A, og det vil de mere end 20 butikker i ordningen drage nytte af.

- Med 28.000 mennesker, der hver dag hopper ind og ud af 4A-bussen, har vi fantastiske muligheder for at kommunikere med en masse danskere – både inde i bussen og i nærmiljøet langs ruten, fortæller Poul Anchersen, direktør i busselskabet Anchersen.

Det handler om at være social

Kampagnen handler ikke kun om rabatordninger. Den har også et socialt aspekt. Inde i busserne vil infoskærmene blive brugt aktivt til at kommunikere med passagererne. Der bliver rig mulighed for at ’møde’ chaufførerne og læse om deres arbejde og om, hvordan det forholder sig med bussens døre, hæve-sænke-funktioner, trafikpropper og alt andet, der betyder noget for chauffør og gæst.

På Instagram opfordres alle til at dele deres #4ALL-øjeblikke og favoritsteder med hinanden. Og det, som passagererne vælger at dele med #4ALL, kommer også på skærmene i bussen. Det hele handler om at dele erfaringer og bakke op om nærmiljøet.

Disse butikker er med i kampagnen

  • Krejl og kaffe (Café)
  • Selfish (Frisør)
  • Isenkræmmer Hartmann 
  • Sali Cykler
  • Invictus Sport (Sportsbutik)
  • Sørens Cykler
  • Texprint (Tryk på t-shirts)
  • Da Cavallino (Pizzeria)
  • Candylicious (Slikbutik)
  • Mæsk (Takeaway)
  • Frederiksberg Dyrehandel
  • Elsound (Guitarbutik)
  • Indrett (Indretning)
  • Mette B (Sportstøj)
  • Midt Café og Restaurant
  • Kornum (Tøjbutik)
  • Sandwich Shoppen
  • Slikland
  • Snabel B (Café)
  • Vores Brød
  • Groensbjerg/Silk Road (Tebutik)

LÆS OGSÅ: Fem råd fra ekspert: Sådan bliver butikker mere synlige

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD