Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dyreværnsforening raser over Tivoli

Foto: Morguefile.com



Friday den 21 September 2012 kl. 08:16 af: Simone Hansen

Tivoli får plettet sit gode navn og rygte ved at indgå samarbejde med Kopenhagen Fur, lyder kritikken fra dyreværnsforening.

Pelsproduktion og salg er og bliver et ømfindigt emne. Igår kom det frem, at Kopenhagen Fur indgår samarbejde med Tivoli og bliver officiel partner for 'Jul i Tivoli', men der gik ikke længe for dyreværnsforeningen Anima mødte den nyhed med stor kritik. 

»Tivoli gambler med sit gode image, når de indgår en aftale med Kopenhagen Fur. Det er underligt, at et brand, der forbindes med sjov og leg, vælger at satse på et firma, der forbindes med dyremishandling, som produktionen af pelsprodukter jo er«, siger kommunikationschef hos Amina Thorbjørn Schiønning til ibyen.dk

Hos Tivoli er man dog ikke bekymret over kritikken. 

»Vi er klar over, at der kan være delte holdninger til pelsproduktion, men vi sælger også bøf, kyllingelår og slik. Hvis vi skulle tage alle tænkelige modstandere i betragtning, ville der være mange ting, vi ikke kunne gøre. I øvrigt bliver Kopenhagen Fur også brugt af udenrigsministeriet som spydspids i internationale handelsfremstød, så vi er i fint selskab«, siger Torben Plank til ibyen.dk



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD