Modegigant i millionsamarbejde med forlystelsespark
Med et samarbejde med forlystelsesparken Tivoli vil Kopenhagen Fur forsøge at styrke sit brand i hele verden.
Pels er normalt ikke noget, man forbinder med Tivoli, men det vil verdens største pelsauktionshus lave om på.
Kopenhagen Fur har nemlig indledt et samarbejde med Tivoli i København, skriver de to virksomheder i en pressemeddelelse.
Aftalen gør Kopenhagen Fur til officiel partner for 'Jul i Tivoli' de næste tre år, så de kolde december eftermiddage i Tivoli i fremtiden bliver forbundet med varme pelse fra Kopenhagen Fur.
Aftalen indbringer Tivoli et større millionbeløb til investeringer og udvikling af 'Jul i Tivoli'.
En aftale til glæde for alle
Hos Kopenhagen Fur kalder adm. direktør Torben Nielsen Tivoli en stærk partner, og han er glad for samarbejdet.
- Det giver os en unik mulighed for at styrke Kopenhagen Fur ikke blot herhjemme, men også i resten af verden, da Tivoli er et nationalklenodie. Vi vil bruge Tivoli-aftalen i vores internationale markedsføring i blandt andet Kina, siger Torben Nielsen i pressemeddelelsen.
Også i Tivoli er der glæde at spore.
- Aftalen er til glæde for både Tivoli og vores gæster fra ind- og udland, for det giver os mulighed for at fortsat at udvikle Jul i Tivoli. Kopenhagen Fur har som Tivoli en førende position i verden på deres felt, og vi har begge bygget vores stærke brands ved at satse kompromisløst på kvalitet, traditioner og fornyelser, siger adm. direktør Lars Liebst.
Kopenhagen Fur er verdens største auktionshus for pels med en omsætning på 10,5 milliarder i 2011/2012. Med aftalen føjer auktionshuset sig til listen over eksklusive sponsorer i Tivoli, der blandt andet tæller Nestlé, Royal Unibrew, Škoda og Audi.
Tivoli er en af verdens ældste forlystelseshaver og besøges årligt af fire millioner mennesker.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter