Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Digital platform skal være et middel mod aarhusiansk butiksdød

Foto: detailfolk.dk



Monday den 24 February 2020 kl. 06:00 - Kilde: Lokalavisen Aarhus

Med hjælp fra en ny digital platform håber Aarhus City Forening at begrænse mængden af tomme butikker.

Aarhus City Forening har indgået et samarbejde med den digitale platform Spotly, der formidler lokaler og hyldemeter til midlertidige pop up-butikker.

Initiativet skal give nye indkøbsoplevelser og være et middel mod det stigende antal tomme butikslokaler i byen, skriver skriver Lokalavisen Aarhus.

- Udbyderen af et tomt lokale får en indtægt via huslejen, og lejeren får en ganske unik mulighed for at sælge og eksponere sine produkter i en begrænset periode, siger Claus Bech til avisen. Han er direktør i Aarhus City Forening.

- På den måde benyttes byens butikslokaler meget mere fleksibelt, og samtidig skabes bedre betingelser for både lokaleudlejere og -lejere. Resultatet skulle forhåbentlig gerne blive nyskabende butikker og færre tomme butikslokaler i Aarhus city i fremtiden, fortsætter han.

På Spotly, der har været i luften siden august 2019, kan eksempelvis butikker finde eksterne lejere, som kan omdanne et hjørne, nogle hylder eller tomme lokaler til en midlertidig pop up-butik.

LÆS OGSÅ: Forening advarer: Politisk aftale kan føre til butiksdød

Læs hele artiklen på Lokalavisen Aarhus


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD