Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Succes-iværksætter investerer i Matas-konkurrent

Billedet er taget fra Goodiebox hjemmeside.




Wednesday den 31 May 2017 kl. 06:00 - Kilde: Børsen

En onlinebaseret Matas-konkurrent har fået et kapitalindspark fra en dansk investor der har tjent millioner på flere start-ups.

Serieiværksætteren Morten Strunge har investeret i en af Matas konkurrenter, netbutikken Goodiebox. Det skriver Børsen.

Goodiebox sælger abonnementer på skønhedsprodukter online. Virksomhedens profil passer derfor godt til Morten Strunge, der har udviklet og solgt flere abonnementsformater heriblandt lydbogsportalen Mofibo og mobilselskabet Onphone.

- Goodiebox har bevist deres forretningsmodel, og nu gælder det simpelthen om at trykke speederen helt i bund og accelerere den vækst, de har, siger Morten Strunge til Børsen.

Investeringen giver ham en ejerandel på 20 procent af Goodiebox. Selskabet har netop rundet 16.000 betalende kunder i Danmark. Målet er 50.000 danske kunder. Det oplyser stifter og direktør i selskabet, Rasmus Schmiegelow til Børsen.

LÆS OGSÅ: Hård konkurrence sender Matas tilbage

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD