Detailkæde og hjerteforening i nyt samarbejde
Sammen med Hjerteforeningen sætter dansk detailkæde fokus på hjerteproblemer og tilbyder blandt andet arrangementer med guides til førstehjælp.
igår startede den danske kosmetik-gigant Matas en kampagne i samarbejde med Hjerteforeningen i alle kædens 293 butikker. Her vil kunderne blandt andet kunne købe nøgleringe med hjerter på, hvor overskuddet vil gå til Hjerteforeningen.
Samtidig får folk mulighed for at tilmelde sig arrangementer, hvor de kan lære mere om førstehjælp.
- Det er trist, at så mange rammes af hjertestop - og det er slet ikke godt nok, at så få overlever. Vi vil derfor gerne bidrage til at sikre mere viden om hjertestop. Det gør vi ved at samle penge ind og ved i samarbejde med Hjerteforeningen at tilbyde kurser i livreddende førstehjælp, udtaler Informations- og miljøchef Henrik E. Johannsen i forbindelse med samarbejde.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter