Dansk Supermarked samler kæderne i julekampagne
Netto, Føtex, Bilka og Salling samles for første gang i en kampagne. Et mobilspil skal binde de fysiske butikker og den digitale verden sammen.
Udgangspunktet var egentlig en Facebook online julekalender, men hos Dansk Supermarked ville man gerne brede sig over flere kanaler og samtidig fortsætte opbygningen af viden om multi-channel markedsføring. Dermed blev "det store pakkespil" en realitet, skriver Huset Markedsføring.
Kampagnen har til formål at samle en del permissions op, men også at øge kendskabsgraden til Bilka.dk, samt at trække flere mennesker ned i de fysiske butikker. Dette skal blandt andet ske ved at vinderne kan få udleveret præmierne ved kasselinjen eller via en af de opstillede "Swip" bokse.
Kampagnen er netop lanceret og havde ifølge Huset Markedsføring allerede mere end 80.000 brugere de første 48 timer.
Læs hele artiklen på Huset MarkedsføringFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter