Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Dansk kendis skal fremme undertøjskædes nye satsning

Foto: jbs.dk



Friday den 21 September 2012 kl. 10:54

Undertøjsfirmaet JBS har indgået samarbejde med en stor dansk sportsstjerne, der skal promovere en helt ny kollektion.

JBS er ellers kendt for deres herreundertøj, men nu satser den danskejede virksomhed på den kvindelige målgruppe med deres nye kollektion. Og for at få den kollektion godt afsted har de hyret den danske tennisstjerne Caroline Wozniacki, der også lægger navn til kollektionen. 

- Vi har et tæt samarbejde med Caroline om kollektionen, som hun på alle måder er en del af. For os er det vigtigt ikke bare at have et ansigt, som lægger navn til, men at vi reelt har et samarbejde med stjernen. Og det er tilfældet her," siger adm. direktør hos JBS Michael Alstrup til epn.dk

Ifølge epn.dk vil hverken JBS eller Wozniacki ud med aftalens pengebeløb. 

(epn.dk)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD