Dagligvarekæde får ny kommerciel direktør: Stor opgave venter
Cathrine Holmegaard Aarup er ny kommerciel direktør i Irma. Foto: Coop.
Nyhederne fra direktørgangene i Coop fortsætter med at tikke ind: Denne gang gælder det en ny kommerciel direktør i Irma.
Fredag eftermiddag kunne Coop løfte sløret for en større ledelsesrokade, som blandt andet bød på to nye kædedirektører.
Allerede mandag morgen er dagligvarekoncernen på den igen med ansættelsen af en kommerciel direktør for Irma.
Det bliver 43-årige Cathrine Holmegaard Aarup, som overtager stillingen i den københavnske kæde. Hun kommer fra Løgismose A/S, hvor hun var ansvarlig for detailsalget, og tidligere har hun været hos verdens største spiritusfirma - Diageo - gennem 10 år.
I Irma får hun ansvaret for udviklingen af sortimentet, partnerskaber med leverandører og kampagner over for kunderne.
- Med Cathrine på holdet får vi en kollega, der har et stærkt analytisk fundament, en skarp kommerciel sans og en stor kærlighed til kvalitetsfødevarer, siger den nyudnævnte kædedirektør, Jan Larsen.
Cathrine Holmegaard Aarup skal spille en afgørende rolle i forløsningen af Irmas 2025-plan, som indeholder en omfattende fornyelse af sortimentet og et mål om at blive den første supermarkedskæde i verden med en andel af økologi-salg på over 50 procent.
LÆS OGSÅ: Stor ledelsesrokade i Coop: To nye kædedirektører udnævnt
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter