Coop sætter navn på ny direktør for egne varemærker
Dagligvarekoncernen Coop har oprettet en direktørstilling, hvor ansvaret for egne varemærker skal ligge.
Afdelingen for egne varemærker i Coop får Michael Rahbek som direktør.
Der er tale om en nyoprettet stilling, skriver hovedpersonen selv i et opslag på LinkedIn
- Mere end nogensinde er det nødvendigt at skille sig ud på markedet for at vinde forbrugernes gunst, skriver Michael Rahbek, som kommer til at bære titlen Head of Private Brands.
- Med strategien Fremtidens Coop” kommer koncernens egne mærker og produkter til at indtage en endnu mere central rolle, skriver han.
Michael Rahbek var indtil januar hos Flügger, hvor han i et par år havde haft titlen Vice President Marketing & Product. Før det har han blandt andet stået i spidsen for private label-området hos Dagrofa og været business unit manager i Coop.
- Desuden vil jeg også aktivt bidrage til det solide nordiske samarbejde i Coop Trading, og derved få en national og international vinkel til at udvikle og kommercialisere forretningen, skriver Michael Rahbek om sit nye job.
LÆS OGSÅ: Coops topchef går i rette med historie om dyb krise
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter