Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Brugere kritiserer online bogtjeneste

Foto: Mofibo



Tuesday den 13 August 2013 kl. 09:06 - Kilde: Politiken

Med kun en måned på bagen er den nye online-bogtjeneste Mofibo allerede udsat for en del kritik fra utilfredse brugere.

Der skal strammes op på online bogtjenesten Mofibo.

Sådan lyder det fra en række brugere af tjenesten, der gik i luften i starten af juli måned, skriver Politiken.

LÆS OGSÅ: Ny online bogtjeneste går i luften

Avisen har kigget på de 79 brugeranmeldelser, der ligger af den nye tjeneste i App Store. Hovedvægten af disse er negative.

Mofibo er tænkt som en litterær form for Spotify eller Netflix, hvor brugere betaler et månedligt gebyr og derefter har ubegrænset adgang til det online bibliotek på omkring 5.000 bøger, som Mofibo råder over. Kritikken fra brugerne går hovedsagligt på teknikken. Flere har oplevet, at de bliver smidt af systemet, og at bogmærkefunktionen ikke virker.

Det er blandt andre Onfone-millionæren Morten Strunge, der står bag tjenesten, og han beklager over for Politiken de mange fejl, som han kalder børnesygdomme og understreger, at der arbejdes på at løse problemerne.

LÆS OGSÅ: Konkurrenter ser ikke ny online bogtjeneste som trussel

Læs hele artiklen på Politiken


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD