Britisk brand gik under radaren med sin første danske butik
Se Molton Brown-butikken her.
Uden at gøre det store væsen af sig har et eksklusivt brand åbnet sin første europæiske butik uden for hjemlandet. Den ligger i København.
Britiske Molton Brown - som er kendt for dufte og skønhedsprodukter - har åbnet sin første europæiske konceptbutik uden for Storbritannien og Irland.
Det skriver modemagasinet Elle.
Butikken allerede i efteråret dørene op på Købmagergade i København, men uden at give nævneværdig genlyd i medierne.
Ifølge Elle bliver der gjort et nummer ud af kundeservicen i butikken, hvor der både er mulighed for personlige gaver, duftkonsultationer og massage.
Molton Brown blev stiftet i 1973 og bliver forhandlet over hele verden. Herhjemme har eksempelvis Magasin de forskellige dufte og skønhedsprodukter på hylderne.
For tiden har brandet omkring 60 koncept- og pop up-butikker i Storbritannien, Irland og på Jersey.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter