Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Åbner en fysisk butik for kendte danske influencere

Arkivfoto: Colourbox




Thursday den 24 October 2019 kl. 10:38 - Kilde: Fashion Forum

Et social media-bureau satser på en fysisk butik. Flere kendisser kommer til at bidrage til sortimentet.

Mange af de såkaldte influencere har knækket koden og gjort deres tilstedeværelse på de sociale medier til en decideret levevej.

Men selvom internettet nok stadig er hjemmebanen, så prøver influencerbureauet Social Works nu kræfter med en fysisk butik i København, skriver Fashion Forum.

I sortimentet kommer der blandt andet til at være badetøj fra Mathilde Gøhler, mens Medina og Nicklas Bendtner ligeledes bidrager til sortimentet.

- Vi vil gerne være forretningspartner for vores influencers hele vejen rundt, siger Nini Shini, adm. direktør, blandt andet til FashionForum. 

- Derfor er det vigtigt for os at kunne udvikle deres digitale potentiale til meget mere, i form af både fysiske produkter og webshops, siger hun.

I 2016 var kæresteparret Remee Jackman og Mathilde Gøhler med til at stifte Social Works.

LÆS OGSÅ: Influencere meldt til politiet for skjult reklame

Læs hele artiklen på Fashion Forum


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD