Basalt forlænger grænse-kampagne med en måned
Salling Groups nye discountkæde har valgt at forlænge et tiltag, hvor grænsebutikkernes priser er i centrum.
Konceptet bag discountkæden Basalt, som Salling Group med kort varsel rullede ud i efteråret, er stadig under udvikling.
Blandt andet har Basalt åbnet op for kølevarer i enkelte af kædens butikker, selvom den slags ikke var del af konceptet til at starte med, fordi det koster penge at have kølediske kørende.
På det seneste har Basalt haft en kampagne, hvor priserne på udvalgte drikkevarer matcher grænsebutikkernes priser. Egentlig skulle kampagnen løbe til 15. januar, men nu bliver den forlænge med en måned.
Det skriver kædechefen for Basalt, Henrik Nielsen, i et opslag på LinkedIn.
- Vi vil nemlig her de første måneder af 2023 genbesøge så mange test og initiativer som vi kan. Og derved få nogle gode indsigter på vores 10 test butikker, skriver han.
På ganske kort tid har Basalt åbnet 10 butikker.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter