B&O indvier nyt butikskoncept
Et helt nyt Bang og Olufsen-butiksdesign er nu åbnet i København, og planen er, at det skal indføres i B&O-butikker verden over.
Den ikoniske designgigant Bang og Olufsen har netop lanceret deres første flagshipstore. Butikken åbnede på Strøget i København i torsdags og med butiksåbningen introducerer B&O samtidig deres nye butiksdesign. Hjertet af det nye design er en højtaler-væg med B&O's bedst sælgende højtalere, hvor man kan få lov til at lytte til al slags musik, for eksempel ens egne playlister på mobilen. Man får mulighed for at teste lyden på alt fra de mindste højtalere til større anlæg.
- Bang og Olufsen butikken er et sted, hvor vores nuværende kunder og en ny generation af kræsne kunder vil kunne høre, se og mærke Bang og Olufsen-brandet og være i stand til at interagere og lege med vores produkter, udtaler Johannes Torpe, kreativ direktør i B&O, i en kommentar til lanceringen.
Det nye butiksdesign er designet til rum fra 50 kvadratmeter op til 200 kvadratmeter og derover.
LÆS OGSÅ: B&O i nyt samarbejde med Spotify
Der er flere forskellige afdelinger i butikken, blandt andet en B&O PLAY zone, hvor man har mulighed for at teste lyden på en lang række af produkter designet til en mere "mobil livsstil" såsom mobiltelefoner og bærbare lydsystemer.
LÆS OGSÅ: B&O i ventet milliontab
Det nye butiksdesign bliver først introduceret til Danmark, men B&O's butikker i større byer verden rundt vil også blive opdateret med det nye design.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter