Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Er søgemaskineoptimering relevant for den fysiske butik?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Digitalt koks: Intetanende kunde betaler for en andens varer

Foto: detailfolk.dk



Fredag den 7 juni 2019 kl. 11:38 - Kilde: Finans - 0

En terminal i supermarkedet fangede en kundes mobiltelefon og trak penge fra hans konto. Det er sket før.

Da Peter Munk for nylig tjekkede sin konto opdagede han en fejl, skriver Finans.

Der var trukket to beløb efter et besøg i den lokale Rema 1000, selvom han kun havde betalt en enkelt gang oppe ved kasse. Troede han.

Med overvågningsbilleder fra Rema 1000-butikken blev mysteriet opklaret. Peter Munk havde ved en fejl betalt for en anden kundes vare, fordi en terminal havde opfanget et signal fra betalingsappen My Wallet, som han har installeret på sin telefon.

Rema 1000-butikken, der ligger i Skive, har givet Peter Munk pengene tilbage. Ifølge butikschefen er der sket lignende fejl et par gange før.

Hverken Nets eller terminalleverandøren Verifone er klar til at tage ansvaret, skriver Finans. På Rema 1000’s hovedkontor går it-chefen nu videre med sagen.

LÆS OGSÅ: Første discountkæde tester succes-app

Læs hele artiklen på Finans


Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD