Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Ansigtsgenkendelse skal øge interaktion i detailhandlen

Foto: Colourbox



Tuesday den 27 August 2013 kl. 10:05 - Kilde: MediaPost

En ny teknologi skal gøre det endnu nemmere at nå forbrugeren i detailhandlen og lave personlige tilbud.

Detail- og marketingvirksomheder begynder i stigende grad at se mulighederne i at komme tættere på forbrugeren med ny teknologi.

Den international marketingvirksomhed, Zoomkube, introducerer nu ansigtsgenkendelse til detailhandlen som en måde at kunne styrke kontakten til forbrugerne på, skriver Mediapost.com. Med ansigtsgenkendelses-software og muligheder for overvågning på de sociale medier kan den nye teknologi præsentere tilbud i realtime målrettet den enkelte forbrugers specifikke behov.

Videokameraer, som kan registrere forbrugerens udseende, skaber sammen med en touch screen en interaktiv platform, hvor en forbruger med krøllet hår for eksempel kan få præsenteret en shampoo, der specifikt matcher denne forbrugers behov, forklarer Christian Mouritzen, vicepræsident for Zoomkube, til MediaPost.

LÆS OGSÅ: Adidas indfører virtuelle butikshylder i København

 

Læs hele artiklen på MediaPost


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD