Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Adidas indfører virtuelle butikshylder i København

Foto: adidas



Friday den 23 August 2013 kl. 06:30 af: Freja Thorbech

Ved at føre fingrene over en stor touch-skærm får danske kunder nu mulighed for at prøve kræfter med en virtuel verden af varer.

Nu bliver hylderne virtuelle i en dansk sportsbutik.

I dag introducerer adidas en virtuel væg, der lader forbrugerne vende og dreje varerne på en stor touch screen.

Det er i Sport-Masters butik på Strøget i København, at kunderne får mulighed for at kigge på fodboldstøvler, 3D animationer og videomateriale med blandt andet Lionel Messi på store skærme. Det hele indgår som en del af det virtuelle fodboldunivers, som adidas har forsøgt at skabe med væggen, der allerede har været afprøvet i andre europæiske storbyer, inden turen kom til København.

- Introduktionen af vores Virtual Footwear Wall i bl.a. Berlin, London og Paris giver os en god tro på, at også vores danske kunder vil bruge og glæde sig over de unikke og fantastiske købsoplevelser, som kun adidas kan give. Dørene til adidas’ verden af innovativt design og ny teknologi i kategorien af fodboldstøvler åbnes i virtuel forstand på vid gab i butikken, siger Ulrich Scheibelein, der er Country Marketing Manager hos adidas Group Denmark, i en udtalelse.

Se hvordan adidas virtuelle væg fungerer i klippet nedenfor.



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD