Amazon lader kunder shoppe via Twitter
Nu forsøger Amazon at gøre det lettere for kunderne at shoppe, når de falder over interessante varer på Twitter.
Nu kan kunder tweete sig til køb på Amazon.
E-handelsgiganten har teamet op med Twitter og lavet et særligt hashtag, der giver kunderne mulighed for at lægge varer i deres virtuelle Amazon-indkøbskurv, mens de er på Twitter. Den nye mulighed bliver lanceret under sloganet 'Tilføj nu. Køb senere'. Det skriver flere internationale medier.
I praksis betyder det, at Twitter-brugere, kan bruge det nye hashtag, når de falder over et Amazon-produkt på det sociale medie. Det er dog stadigt nødvendigt at gå ind og gennemføre købet hos Amazon efterfølgende.
Samarbejdet giver Amazon mulighed for at ramme Twitters 255 millioner brugere, mens Twitter ifølge Financial Times håber, at det nye samarbejde betyder, at flere e-handelssider vil reklamere på det sociale medie.
LÆS OGSÅ: Detailkæde i unåde på de sociale medier
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter