Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Aldi lancerer nyt bistro-koncept





Thursday den 27 April 2017 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Den store discountkæde sætter gang i et helt nyt bistro-koncept og tilbyder sine tyske kunder en tre retters menu til under 60 kroner.

For en lille uge siden kunne Detailfolk fortælle, at Ikea overvejer at åbne selvstændige restauranter uden for de store varehuse. Nu viser det sig, at Aldi også har planer om at markere sig på det kulinariske område.

Det skriver discountgigantens Süd-afdeling i en pressemeddelelse

Aldi har nemlig lanceret et helt nyt koncept med pop-up-bistroer, hvor kunderne kan bestille mad lavet af råvarer fra kædens eget sortiment.

Selve bistroen består af skibscontainere sat sammen som klodser og har plads til 50 spisende gæster, som kan bestille forret, hovedret og dessert for den nette sum af 7.99 euro - lige under 60 danske kroner.

Den første bistro åbner 26. april på en central plads i Køln og bliver liggende i tre måneder, inden hele molevitten rykker videre til en ny tysk by. Aldi har dog ikke offentliggjort næste punkt i tourplanen endnu.

- Med bistroen gør vi en indsats for at styrke kundernes loyalitet over for Aldi, forklarer marketingchef i Aldi Süd, Sandra Sibylle Schoofs, i en pressemeddelelse. Hun understreger samtidig, at bistroen gerne skulle blive en mødested for alle kædens kunder.

LÆS OGSÅ: Aldi mister sin topchef i Danmark



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD