Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Urimelig konkurrence fra udenlandske netbutikker"

- Lone Rasmussen, Dansk Erhverv
Læs bloggen her

7-Eleven kårer årets bedste leverandører

Årets vindere. Foto: Christian Liliendahl




Torsdag den 20 september 2018 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen - 0

For at fremme en “vinderkultur” deler 7-Eleven hvert år priser ud til sine bedste leverandører. Se vinderne her.

Endnu en gang har 7-Eleven hædret sine bedste leverandører med en række priser. Det skriver butikskæden i en pressemeddelelse.

- I 7-Eleven vil vi gerne motivere til en vinderkultur sammen med vores partnere, siger Morten Vedel. Han er kommerciel direktør.

- Derfor hædrer vi de leverandører, som lægger sig i selen for at gøre en forskel for vores forretning. Vi har brug for leverandører, som er motiverede til at finde nye veje til at skabe opmærksomhed, salg og flytte markedsandele, fortsætter han.

Overrækkelsen fandt sted i DR Byen til det årlige partnermøde tidligere på måneden.

Her er vinderne

I år var i alt 17 partnere nomineret i fem forskellige kategorier. 

Årets nyhed: Nestlé vandt for sit samarbejde med 7-Eleven i forbindelse med lanceringen af en helt ny type chokolade, KitKat Ruby. Markedsføringen havde 7-Eleven som medafsender og gjorde blandt andet brug af influencere.

Årets only at 7-Eleven: Vinderen blev Royal Unibrew med sin Limited Edition Faxe Kondi Guldflaske, som kun er til salg i 7-Eleven i forbindelse med awardshowet Guldtuben.

Årets kampagne: Carlsberg og Coca-Cola vandt. De bakkede op om 7-Elevens VM-kampagne med gratis flaskekølere til kunderne ved køb af Coca-Cola produkter i VM-perioden. Kampagnen fik forbrugerne til at indsamle de fem unikke spillertrøjer fra de forskellige deltagerlande.

Årets innovator: CSM Nordic vandt for altid at være frisk på at udvikle, teste og komme med kreative input til nye spændende produkter i 7-Elevens mad- og bagerikategori.

Årets indsats: The Protein Kitchen vandt for deres store engagement i altid at stille op til både større lokale events samt sampling-arrangementer på butiksniveau af alle deres sunde og spændende produkter.

LÆS OGSÅ: 7-Eleven ruller koncept ud med ny samarbejdspartner



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD