7-Eleven kårer årets bedste leverandører
For at fremme en “vinderkultur” deler 7-Eleven hvert år priser ud til sine bedste leverandører. Se vinderne her.
Endnu en gang har 7-Eleven hædret sine bedste leverandører med en række priser. Det skriver butikskæden i en pressemeddelelse.
- I 7-Eleven vil vi gerne motivere til en vinderkultur sammen med vores partnere, siger Morten Vedel. Han er kommerciel direktør.
- Derfor hædrer vi de leverandører, som lægger sig i selen for at gøre en forskel for vores forretning. Vi har brug for leverandører, som er motiverede til at finde nye veje til at skabe opmærksomhed, salg og flytte markedsandele, fortsætter han.
Overrækkelsen fandt sted i DR Byen til det årlige partnermøde tidligere på måneden.
Her er vinderne
I år var i alt 17 partnere nomineret i fem forskellige kategorier.
Årets nyhed: Nestlé vandt for sit samarbejde med 7-Eleven i forbindelse med lanceringen af en helt ny type chokolade, KitKat Ruby. Markedsføringen havde 7-Eleven som medafsender og gjorde blandt andet brug af influencere.
Årets only at 7-Eleven: Vinderen blev Royal Unibrew med sin Limited Edition Faxe Kondi Guldflaske, som kun er til salg i 7-Eleven i forbindelse med awardshowet Guldtuben.
Årets kampagne: Carlsberg og Coca-Cola vandt. De bakkede op om 7-Elevens VM-kampagne med gratis flaskekølere til kunderne ved køb af Coca-Cola produkter i VM-perioden. Kampagnen fik forbrugerne til at indsamle de fem unikke spillertrøjer fra de forskellige deltagerlande.
Årets innovator: CSM Nordic vandt for altid at være frisk på at udvikle, teste og komme med kreative input til nye spændende produkter i 7-Elevens mad- og bagerikategori.
Årets indsats: The Protein Kitchen vandt for deres store engagement i altid at stille op til både større lokale events samt sampling-arrangementer på butiksniveau af alle deres sunde og spændende produkter.
LÆS OGSÅ: 7-Eleven ruller koncept ud med ny samarbejdspartner
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter