Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

10-årig youtuber spiller en vigtig rolle i BR-strategi

Foto: PR



Wednesday den 13 November 2019 kl. 11:35 - Kilde: Berlingske

 

Efter genoplivningen skal BR-kæden nu bevise, at konceptet kan bære. En ung youtuber bliver en del af reklame-strategien.

Legetøjskæden BR har indgået et samarbejde med den meget unge youtuber Naja Münster, skriver Berlingske.

Selvom hun bare er 10 år, så kommer hun til at spille en vigtig rolle i legetøjskædens reklamestrategi, lyder det fra Charlotte From, direktør i BR.

- Alle otte- og niårige kender Naja, og hendes YouTube-videoer er måske de bedste reklamer, som BR kunne ønske sig. Vi kommer bredt ud og møder børnene i øjenhøjde, siger hun til Berlingske.

I en af reklamerne, som har 270.000 visninger på YouTube, får Naja Münster to minutter til at finde legetøj i en af kædens butikker til Halloween. Hun har også tid til at kramme kædens maskot.

Trods sin unge alder har Naja Münster flere års erfaring. Hun startede som professionel influencer, da hun var seks år gammel og har siden lavet sponsoreret indhold for eksempelvis Nike, Bilka og Legoland, fremgår det af en artikel fra Bureaubiz om de såkaldte kidfluencers.

I skrivende stund har Naja Münster over 200.000 abonnenter på sin YouTube-kanal, hvor nogle af videoerne har fået helt op mod en million visninger.

LÆS OGSÅ: Legetøjskæde fortsætter ekspansion: Vi rammer et hul i markedet

Læs hele artiklen på Berlingske


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD