10-årig youtuber spiller en vigtig rolle i BR-strategi
Efter genoplivningen skal BR-kæden nu bevise, at konceptet kan bære. En ung youtuber bliver en del af reklame-strategien.
Legetøjskæden BR har indgået et samarbejde med den meget unge youtuber Naja Münster, skriver Berlingske.
Selvom hun bare er 10 år, så kommer hun til at spille en vigtig rolle i legetøjskædens reklamestrategi, lyder det fra Charlotte From, direktør i BR.
- Alle otte- og niårige kender Naja, og hendes YouTube-videoer er måske de bedste reklamer, som BR kunne ønske sig. Vi kommer bredt ud og møder børnene i øjenhøjde, siger hun til Berlingske.
I en af reklamerne, som har 270.000 visninger på YouTube, får Naja Münster to minutter til at finde legetøj i en af kædens butikker til Halloween. Hun har også tid til at kramme kædens maskot.
Trods sin unge alder har Naja Münster flere års erfaring. Hun startede som professionel influencer, da hun var seks år gammel og har siden lavet sponsoreret indhold for eksempelvis Nike, Bilka og Legoland, fremgår det af en artikel fra Bureaubiz om de såkaldte kidfluencers.
I skrivende stund har Naja Münster over 200.000 abonnenter på sin YouTube-kanal, hvor nogle af videoerne har fået helt op mod en million visninger.
LÆS OGSÅ: Legetøjskæde fortsætter ekspansion: Vi rammer et hul i markedet
Læs hele artiklen på BerlingskeFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter