Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Zalando lancerer personlig shopper-service

Foto: Zalando.dk



Friday den 19 December 2014 kl. 09:35 - Kilde: Flere medier

Med en ny service, der forventes lanceret til næste år, forsøger den tyske onlinegigant at udvide sin kundeservice online.

Nu vil Zalando give kunderne mulighed for at få en personlig shopper i forsøget på at udvide sin kundeservice online.

Ligesom man ser det i nogle fysiske modebutikker, vil onlinegiganten stille en personlig shopper til rådighed for kunderne, skriver flere internationale medier.

Ved hjælp af en onlinetest, der skal definere kundernes smag, bliver den enkelte kunde matchet med den rette stylist. Herefter kan stylisten sammensætte forskellige outfits til kunden, der modtager det hele derhjemme og efterfølgende kan beholde de ting, der passer og returnere dem, der alligevel ikke er sagen, skriver Retaildetail.

Den nye service er endnu på tegnebrættet, men en talsperson fra Zalando siger til Fashionunited, at man forventer at kunne lancere den i løbet af sommeren næste år. I første omgang vil den kun være tilgængelig for de tyske kunder, men på sigt regner Zalando med, at den vil kunne skabe værdi for størstedelen af onlinegigantens 14 millioner kunder i Europa, og man vil derfor udvide den efterhånden. Zalandos nye service er tiltænkt både de mandlige og de kvindelige kunder.

LÆS OGSÅ: Zalando udvider klubkoncept



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD