Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Ung topchef har store ambitioner for nyt livsstilsbrand

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 8 June 2022 kl. 06:00 af: Kristian Holgersen

Med lanceringen af nyt livsstilsbrand har Flügger gentænkt kunderejsen, forklarer topchefen.

Flügger satser nu på maling fra at eget nystartede livsstilsbrand - Notes - som den store koncern vil sælge direkte til kunderne gennem en særskilt netbutik

Ifølge den 31-årige topchef, Sune Schnack, er lanceringen en del af Flüggers fokus på bæredygtighed og digitalisering.

- Med den nye forretningsmodel har vi gentænkt kunderejsen og inviteret forbrugeren ind i et trendy livsstilsunivers, som taler ind i deres vante måde at tage beslutninger på i en digital verden, siger Sune Schnack.

Notes kommer til at sælge dansk produceret maling, som er certificeret med Svanemærket og EU-blomsten.

- Gennem opkøbene af Detale CPH og Malgodt.dk har Flügger i de senere år opbygget de centrale kompetencer inden for digital udvikling, performance marketing og design, siger Sune Schnack og fortsætter:

- Tilsat vores høje kvalitet på bæredygtige produkter og en velfungerende infrastruktur har vi fundamentet til at sætte agendaen for fremtidens maling og blive den ledende online aktør inden +for dekorativ maling, siger han.

Satsningen sker i samarbejde med ventureselskabet Rainmaking.

LÆS OGSÅ: Travlhed i butikkerne sender toplinjen på himmelflugt i Flügger



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD