Ung iværksætter fejrede e-handelspris hjemme hos forældrene
Som modtager af prisen Årets Nye E-handelsvirksomhed kommer iværksætter i selskab med succeser som Apopro og Too Good to Go.
Da Camille Brinch Jewellery torsdag modtog prisen som Årets Nye E-handelsvirksomhed, var det endnu et bevis på, hvor hurtigt det er gået for den unge virksomhed.
Hvad der startede som et smykkekursus og et lille projekt i forældrenes skur i Egå har på ganske få år udviklet sig til lidt af en succeshistorie.
- Efter det første år i 2017 havde jeg omsat for over 1,2 millioner kroner. I 2018 var det 5,6 millioner, og i 2019 blev det 14,5 millioner, siger Camille Brinch i en pressemeddelelse.
Tidligt i processen rejste broderen Daniel Brinch hjem til Danmark fra USA for at hjælpe med forretningen - og han er stadig med på holdet. I dag har den familiedrevne virksomhed eget værksted, 10 kollegaer, 65.000 følgere på Instagram og en årlig omsætning på 20 millioner kroner.
Fejrede pris hos forældrene
Med prisen som Årets Nye E-handelsvirksomhed, som blev uddelt ved årets E-handelspriser, går Camille Brinch Jewellery i samme fodspor som de velkendte virksomheder Apopro og Too God to Go.
Ifølge juryen har Camille Brinch Jewellery blandt andet formået at skabe en enestående personalisering af købsoplevelsen. Det føles næsten som om, man står ansigt til ansigt med Camille selv, og det løfter den digitale oplevelse markant.
- Det er slet ikke til at forstå, lød den umiddelbare reaktionen fra Camille Brinch.
- Lige nu sidder vi alle 10 ansatte ude i mine forældres hus og fejrer prisen. Jeg står med glædestårer i øjnene og kigger ud på skuret i baghaven, hvor det hele startede. At have vundet den her pris er ikke noget, jeg nogensinde har turde drømme om, og ikke noget jeg nogensinde har kunne klare uden min storebror og det sejeste team - det er jeg enormt taknemmelig for, sagde hun.
LÆS OGSÅ: E-handelsprisen: Se landets bedste netbutik og alle de andre vindere
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Smykkebrand tager hul på international detail-strategi
Designfirma betaler millioner i bøde for at diktere priser
Strid om millioner: Truer med at begære smykkekæde konkurs
Konkurs: Sommeren 2020 kan blive endestation for historisk smykkebrand
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter