Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Udskældt netbutik går i tvangsopløsning

Foto: detailfolk.dk



Friday den 15 January 2021 kl. 10:10 - Kilde: TV2 Østjylland

Mens vrede kunder samler sig på de sociale medier, og politiet har indledt en efterforskning, bliver dansk netbutik nu tvangsopløst.

Netbutikken Copenhagen Lashes, som har fået en masse vrede og utilfredse kunder på nakken, er nu kommet under tvangsopløsning.

Det skriver TV2 Østjylland på baggrund af opdateringer i cvr-registeret.

På Facebook har gruppen “Snydt af Copenhagen Lashes” samlet næsten 2.000 medlemmer, mens Forbrugerombudsmanden i december var ude at advare mod at handle med virksomheden.

Netbutikken gør ikke tydeligt opmærksom på, at man ved at takke ja til et tilbud bliver tilmeldt et abonnement på løbende levering af vippe- og bryn-serum, skrev Forbrugerombudsmanden, som på daværende tidspunkt havde modtaget 40 klager.

Ifølge Berlingske har politiet desuden åbnet en efterforskning af selskabet bag netbutikken, som var ejet af Sebastian Møller Gaardsøe. Han er netop fratrådt som adm. direktør, fremgår det af cvr-registeret.

Giver forklaring

Copenhagen Lashes sendte en pressemeddelelse ud tidligere på måneden, hvor virksomheden under overskriften “Forvirring om abonnementer” giver en forklaring på de mange utilfredse kunder.

- I forbindelse med køb af vores forskellige introtilbud har vi desværre erfaret, at en stor del af vores kunder ikke har været opmærksomme herpå, fremgår det blandt andet af pressemeddelelsen.

- Vi er naturligvis kede af, at så stor en del af vores kunder ikke var under opfattelse af, at det er et abonnement, de har tegnet. Vi forsøger efter bedste evne at gøre vores kunder opmærksom herpå forinden købet, da vi kun ønsker loyale og langvarige kundeforhold.

- Vores abonnement er ikke anderledes end alle andre abonnementer, hvor første periode er billigere end de efterfølgende perioder, som ses mange steder, skriver virksomheden.

TV2 Østjylland har ikke været i stand til at få en kommentar fra Copenhagen Lashes eller Sebastian Møller Gaardsøe.

LÆS OGSÅ: Milliardhandel sender store netbutikker på nye hænder

Læs hele artiklen på TV2 Østjylland


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD