Topchef forlader smykkegigant
Han fik æren for at vende skuden hos dansk smykkegigant, men efter kun et år i chefstolen smutter topchefen nu til Puma.
Hele 140 procent steg aktien efter Bjørn Gulden overtog posten som administrerende direktør hos den danske smykkesucces Pandora, det skriver Børsen.dk.
Men efter blot et år forlader Bjørn Gulden nu stillingen for at rykke videre til sportsvirksomhede Puma, skriver avisen.
- Det har været en meget svær beslutning for mig. Pandora er en fantastisk virksomhed, der klarer sig godt, men sportsindustrien har altid været en væsentlig del af mit liv, og mit nye job hos Puma giver desuden min familie mulighed for at blive i Tyskland, siger han i en pressemeddelse, ifølge Børsen.dk.
Bestyrelsesformand Allan Leighton tiltræder som ny direktør pr. 1 juli 2013.
LÆS OGSÅ: Pandora i overraskende stærk vækst
(Kilde: Børsen)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter