Tiger-profil ruller ny satsning ud i Storbritannien
Dansker bag Tiger-kædens britiske butikker er klar med et nyt projekt.
Danske Philip Bier lancerede Flying Tiger på det britiske marked, hvor den første butik åbnede i 2005. Men sidste år solgte han sine aktier.
Nu har Philip Bier så fundet et nyt projekt at kaste sig over. Sammen med sin bror, Jacob, har han startet virksomheden Bier Brothers, som skal få nye brands til Storbritannien. Det skriver The Guardian.
I første omgang er valget faldet på den franske kæde ÏD Kids, som sælger legetøj og tøj til børn. Målet er at åbne 50 butikker.
- Hvis folk siger, jeg er skør, så kan jeg godt forstå det, siger Philip Bier til The Guardian.
- Men tag nu Toys’r’Us, som stod stille og ikke ændrede væsentlig i deres forretningsmodel i 25 år. De forventede bare, at kunderne ville dukke op med en kurv og fylde den op. Det sker ikke mere, fortsætter han.
LÆS OGSÅ: Tiger-stifter på vej mod ny milliardgevinst
Læs hele artiklen på The GuardianFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter