Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Supermarkedskæde lancerer ny hjemmeside

Foto: Madklub.dk



Friday den 27 September 2013 kl. 14:22 af: Freja Thorbech

En supermarkedskæde vil med en ny hjemmeside inspirere danskerne og hjælpe dem med at samle sig i madklubber.

Madklub.dk.

Det er navnet på den hjemmeside, som supermarkedskæden SuperBrugsen netop har lanceret, skriver Coop i en pressemeddelelse.

Formålet med madklub.dk er at gøre det nemmere for danskerne at spise sammen. Den skal ses som et værktøj, der kan hjælpe med at holde styr på aftaler. Samtidig fungerer den også som en inspirationkilde, hvor man kan få gode tips og tricks fra kokke og madbloggere.

- Årsagen til, at vi har valgt at stå bag dette initiativ, som ikke er direkte kommercielt, er, at kæden gerne vil forbindes med mad og fællesskab. Med Madklub.dk ønsker vi at ramme en tendens i tiden, hvor flere og flere søger fællesskaber – og gerne omkring middagsbordet, siger marketingchef Jeff Salter fra SuperBrugsen i pressemeddelelsen.

Og der er en tendens til, at danskerne gerne vil samle sig i madklubber. 10,9 procent svarer i en ny analyse fra Coop Analyse, at de er med i en form for madfællesskab. 8,3 procent svarer, at de forventer, at de vil bruge mere tid i en form madklub det kommende år.

LÆS OGSÅ: SuperBrugsen har succes med lokale varer



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD