Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Succesfuld Salling-forretning henter forstærkning i Bestseller

Foto: detailfolk.dk



Succesfuld Salling-forretning henter forstærkning i Bestseller
Kenneth Holm Nørgaarder ny Head of E-commerce & Digital i Sallings stormagasiner.
Wednesday den 12 August 2020 kl. 10:39 af: Kristian Holgersen

Efter et usædvanligt forår mærker Sallings stormagasiner et boom på nettet. Det har ført til ansættelsen af ny Head of E-commerce.

Da Salling måtte lukke sine to stormagasiner i Aarhus og Aalborg under coronakrisen, begyndte kunderne at strømme ind i netbutikken.

Efterspørgslen får nu Salling til at gøre endnu mere ud af den digitale platform. I løbet af efteråret begynder en rekrutteringsproces, der kommer til at gøre holdet bag netbutikken salling.dk betydeligt større.

Til at stå i spidsen for arbejdet har Salling hentet Kenneth Holm Nørgaard ind som ny Head of E-commerce & Digital. Han har gennem de seneste ni år været hos modekoncernen Bestseller - senest med ansvar for e-commerce hos mærket Vila.

- Jeg glæder mig til at byde Kenneth velkommen i vores management team, siger Marianne Bedsted i en pressemeddelelse. Hun er direktør for Salling og franchisekæderne Starbucks og Carl’s Jr. i Danmark.

- Kenneth kommer med en stærk baggrund indenfor retail, fashion og e-commerce fra bl.a. Bestseller, før det som Business Analyst hos Vestas og han er den helt rigtige til at indfri de ambitioner, vi har for salling.dk. Vi har oplevet stor vækst de sidste par år. Derfor udvikler og investerer vi nu i vores online tilbud og styrker den digitale strategi, siger hun.

Fokus på oplevelser

Under Kenneth Holm Nørgaard er det planen at videreudvikle Salling.dk, så service og sortiment kommer tættere på de fysiske varehuse.

- Vi har store ambitioner for salling.dk, og det bliver en fornøjelse at udvikle den bedst mulige oplevelse for alle, der besøger os online, siger han og fortsætter:

- I Salling stormagasinerne er oplevelsen og det store fokus på kunderne det allervigtigste, og det niveau skal vi som minimum matche på salling.dk.

Det allerede store online-lager i Salling får også en investering med på vejen for at være klar til en sortimentsudvidelse på salling.dk.

LÆS OGSÅ: Salling Group skruer op for legetøjsbutikkerne



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD