Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Sætter tv-studier op i flere butikker

Foto: Matas



Tuesday den 5 May 2020 kl. 11:21 - Kilde: Børsen

Ifølge direktøren for e-commerce bliver nethandel taget til et helt nyt niveau i Matas. Et af de nye tiltag er tv-studier i butikkerne.

Butikskæden Matas sætter ekstra tryk på den digitale del af forretningen, skriver Børsen.

Der er blandt andet sat tv-studier op i flere butikker, så medarbejdere og influencere kan præsentere produkterne direkte på netbutikken.

- Vi tager vores onlineshopping til et helt nyt niveau. Hvor traditionelle webshops har været et varekatalog, hvor du kan sige efter produkter, kan du nu få den samme rådgivning digitalt som i butikken, siger Brian Andersen, direktør for e-commerce, til Børsen.

Gennem de seneste år har Matas brugt en betydelig mængde ressourcer på at opruste digitalt, og det har været med til at få salget på nettet til at vokse.

I regnskabet for årets tredje kvartal, som blev lagt frem i slutningen af februae, kunne Matas.dk notere en vækst på 84 procent.

LÆS OGSÅ: Forbrugerne kaster sig over helt bestemte varer i Matas

Læs hele artiklen på Børsen


Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD