Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Sidney Lee kunne ikke sælge brød

Foto: kohberg.dk



Friday den 24 August 2012 kl. 15:40

Kohbergs kunder var langt fra begejstrerede for firmaets Sidney Lee-reklamerne. Nu skifter brødfirmaet reklamebureau.

Forventningerne var høje hos både Kohberg og Envision, der stod bag Kohbergs tv-reklamer med Sidney Lee i hovedrollen.

Læs: Sidney Lee skal sælge brød

Men Sidney Lee floppede stort og Kohberg modtog en lind strøm af kritik fra deres kunder, skriver bureaubiz.dk. 

- At Sidney Lee har skabt opmærksomhed for Kohberg, er der ingen tvivl om. Vi har dog også fået en del forbrugerkritik, og selvom vi gerne ville have været den kritik foruden, så har kampagnen afsløret, at vores kunder virkelig er loyale og trofaste, de har nærmest følelser for Kohberg brandet. Mange har haft svært ved at koble Sidney Lee med Kohberg og vores værdier, og derfor vil han ikke længere være i front for vores kampagner, siger marketingchef hos Kohberg Brød Tina Møller til bureaubiz.dk

 (Bureaubiz.dk)

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD