Sidney Lee kunne ikke sælge brød
Kohbergs kunder var langt fra begejstrerede for firmaets Sidney Lee-reklamerne. Nu skifter brødfirmaet reklamebureau.
Forventningerne var høje hos både Kohberg og Envision, der stod bag Kohbergs tv-reklamer med Sidney Lee i hovedrollen.
Læs: Sidney Lee skal sælge brød
Men Sidney Lee floppede stort og Kohberg modtog en lind strøm af kritik fra deres kunder, skriver bureaubiz.dk.
- At Sidney Lee har skabt opmærksomhed for Kohberg, er der ingen tvivl om. Vi har dog også fået en del forbrugerkritik, og selvom vi gerne ville have været den kritik foruden, så har kampagnen afsløret, at vores kunder virkelig er loyale og trofaste, de har nærmest følelser for Kohberg brandet. Mange har haft svært ved at koble Sidney Lee med Kohberg og vores værdier, og derfor vil han ikke længere være i front for vores kampagner, siger marketingchef hos Kohberg Brød Tina Møller til bureaubiz.dk
(Bureaubiz.dk)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter