Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Discountkrigen raser- hvem mon overlever?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
Læs bloggen her

Se vinderne: 7-Eleven hylder innovative leverandører





Fredag den 22 september 2017 kl. 10:15 af: Kristian Holgersen - 0

7-Eleven har uddelt priser til fire af sine leverandører, som har gjort det særlig godt. Muskelmad og øko-brand er blandt vinderne.

Da 7-Eleven samlede sine leverandører i DR Koncerthuset tidligere på måneden for at drøfte fremtidens fødevaretrends, var der samtidig en række priser på spil. Det skriver kæden i en pressemeddelelse.

I alt var 14 leverandører nomineret i fire forskellige kategorier - heriblandt Årets Innovator og Årets Kampagne.

- Med kåringen hylder vi leverandører, og viser at en særlig indsats ikke går ubemærket hen. Samtidig ønsker vi at gøre det tydeligt for alle eksisterende og kommende leverandører, at vi altid er åbne for nye ideer, når de giver mening for vores øverste chef, nemlig kunderne, siger Jesper Østergaard, administrerende direktør i 7-Eleven Danmark.

Blandt de nominerede er innovation et vigtigt nøgleord, understreger 7-Eleven, mens en sundhedstendens også ser ud til at slå igennem.

Se vinderne her

  • Årets innovator 2017
    Protein Kitchen - Vinder på grund af deres nye spændende produkter med højt proteinindhold og en effektiv markedsføring på sociale medier. 

Nominerede: Simply Chocolate, Palæo.

  • Årets kampagne 2017
    Juiceman - Vinder efter at have gjort sig bemærket med et lækkert kvalitetsprodukt og en anderledes kampagne med den internationale model Andrew Cooper som afsender.

Nominerede: Royal Unibrew, Private Label.

  • Årets indsats 2017
    Tulip - Vinder for at stille pølsegrill og pølsevogne til rådighed, så butikker og købmænd kunne møde kunderne ude foran butikkerne med en offensiv indsats for promovering af pølser i 7-Eleven.

Nominerede: Carlsberg, Toms

  • Årets produkt 2017
    Peter Larsen - Vinder for nye den økologiske og fairtrade-mærkede filterkaffe. 

Nominerede: Cofoco, Red Bull, Palæo, Toms’ Mondelez.

LÆS OGSÅ: Dansk storcenter vinder to priser for lille film



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD