Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Se modeverdenens mest digitale brand

Foto: detailfolk.dk



Tuesday den 9 October 2012 kl. 08:10

For andet år i træk er det samme kendte britiske tøjmærke kåret som digital førehund i modeverdenen.

Det er britisk, og det er ternet. Verdens bedste digitale brand i modeuniverset er britiske Burberry. Kåringen laver New York Universitets tænketank Luxury Lab (L2), som placerer Burberry i kategorien Genius med Ralph Lauren lige i hælene.

På en delt tredjeplads ligger Kate Spade og Tory Burch og derefter følger Gucci, Coach og Louis Vuitton som virksomhederne med højst online-intelligens.

Det skriver Women's Wear Daily.

Virksomhederne kæmper på den virtuelle markedsplads

Nethandel overskygger både likes på Facebook og følgere på Twitter, viser undersøgelsen ifølge Women's Wear Daily.

- Nethandel er den nye must-have accessory for modemærker, siger Scott Galloway, NYU professor og medstifter af L2 til Women's Wear Daily.

Han tilføjer, at vækstraterne inden for nethandel for Burberry, Ralph Lauren og Tory Burch er vokset henholdsvis 30, 23 og 90 procent fra 2010 til 2011. 

(Women's Wear Daily)

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD