Se modeverdenens mest digitale brand
For andet år i træk er det samme kendte britiske tøjmærke kåret som digital førehund i modeverdenen.
Det er britisk, og det er ternet. Verdens bedste digitale brand i modeuniverset er britiske Burberry. Kåringen laver New York Universitets tænketank Luxury Lab (L2), som placerer Burberry i kategorien Genius med Ralph Lauren lige i hælene.
På en delt tredjeplads ligger Kate Spade og Tory Burch og derefter følger Gucci, Coach og Louis Vuitton som virksomhederne med højst online-intelligens.
Det skriver Women's Wear Daily.
Virksomhederne kæmper på den virtuelle markedsplads
Nethandel overskygger både likes på Facebook og følgere på Twitter, viser undersøgelsen ifølge Women's Wear Daily.
- Nethandel er den nye must-have accessory for modemærker, siger Scott Galloway, NYU professor og medstifter af L2 til Women's Wear Daily.
Han tilføjer, at vækstraterne inden for nethandel for Burberry, Ralph Lauren og Tory Burch er vokset henholdsvis 30, 23 og 90 procent fra 2010 til 2011.
(Women's Wear Daily)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter