Salling Group skruer op for samarbejde med dansk festival
Mælk, toiletpapir og et par billetter. Kunderne i Salling Group kan sikre sig en plads på dansk festival, når de handler ind.
Salling Group har siden 2013 været samarbejdspartner med festivalen Grøn Koncert.
I år bliver samarbejdet skruet en smule op. Kunderne i koncernens dagligvarebutikker kan nemlig sikre sig billetter til Grøn Koncert direkte i kasselinjen. Tidligere var det forbeholdt kundeservice i Føtex og Bilka.
- Grøn er hele Danmarks festival, og netop derfor er jeg både glad og stolt over Muskelsvindfondens samarbejde med Salling Group, siger formand for Muskelsvindfonden, Simon Toftgaard Jespersen, i en pressemeddelelse.
- Det betyder, at danskerne kan købe deres billetter der, hvor de alligevel handler, og den slags synlighed og salg betyder meget. I sidste ende bidrager det til at styrke det overskud fra Grøn, der går til Muskelsvindfondens vigtige arbejde for mennesker med muskelsvind og deres pårørende, siger han.
Med aftalen stiger antallet af salgssteder med over 500.
Overskuddet fra Grøn Koncert går blandt andet til Muskelsvindfondens arbejde med at skabe fællesskaber for børn og unge, danne forældregrupper, familieweekender, understøtte betydningsfulde netværk, flytte holdninger, bryde tabuer samt arbejde med den handicappolitiske indsats.
LÆS OGSÅ: Salling Group tager en danmarkspremiere med til Folkemødet
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter