Salling Group og TV2 indgår kommercielt partnerskab
To danske giganter mødes ved juletid: Salling Group og TV2 vil skabe hyggelige universer på tværs af tv og butikker, siger direktør.
Når julekalenderen med nissepigen Tinka igen er tilbage på TV2-skærmen i december 2022, så bliver bliver det med Salling Group som kommerciel partner.
Det skriver TV2 på sin hjemmeside.
Parterne har indgået en fireårig aftale, som giver Salling Group mulighed for at sælge merchaindise fra TV2’s julekalendre, hvor dagligvarekoncernen kommer til at være programsponsor
- Vi glæder os til at komme i gang med vores nye partnerskab med TV 2, og at vi ovenikøbet skyder samarbejdet i gang med endnu en fortælling fra Tinka og Lasses univers, gør os kun endnu mere spændte for julen 2022, siger Henrik Schmidt til TV2. Han er indkøbsdirektør i Salling Group.
- Over de næste fire år skal vi sammen skabe en række spændende og hyggelige juleuniverser på tværs af tv og butikker, så vi får den helt rigtige julestemning ud til de mange børn og voksne, der hvert år følger med i de traditionsbundne familiejulekalendere, siger Henrik Schmidt.
LÆS OGSÅ: Coop finder en ressourcestærk partner til milliardprojekt
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter