Rema 1000-købmands opsang til kunde hitter
Hillerød-købmand finder sig ikke i, at en kunde har overfuset en kassedame. Medarbejderen bør have en undskyldning, mener købmanden.
Over 12.900.
Så mange gange er et opslag skrevet af Rema 1000-købmand i Hillerød, Rasmus Smed Erlandsen, blev delt på Facebook. Et opslag, hvor købmanden langer ud efter en vred kunde.
- Du var nede og handle i min Rema 1000-butk på Milnersvej i Hillerød i dag (søndag, red.) ved 13-tiden. Du gjorde brug af vores tilbud på proteinboller fra Kohberg, som vi havde sat ned til en rund 5'er. Ved kassen var der lidt forvirring omkring betalingen, hvilket hidsede dig så meget op, at du følte det nødvendigt at råbe højt af pigen i kassen med alle mulige beskyldninger om bedrageri og fusk... Du forlader butikken - flere kunder ryster på hovedet.
- Tilbage í butikken i kasse 1 sidder en grædende pige.... Hun scanner de næste tre kunder igennem... Grædende... Så får hun lukket kassen og kommer ud bagved til mig. Pigen i kassen mødte glad på arbejde klokken 8 søndag morgen for at betjene vores mange dejlige kunder, skriver Rasmus Smed Erlandsen blandt andet i sit opslag på Facebook.
Sig undskyld
Rasmus Smed Erlandsen fremhæver desuden, at kundens opførelse på ’ingen måde tolereres’ i hans Rema 1000-butik.
- Der er ingen, der skal svine medarbejdere til, så de bryder grædende sammen - uanset hvad - sådan opfører man sig bare ikke... Og jeg er rigtig ærgerlig over, at det ikke var mig, du mødte i kassen....
- Så hvis du læser dette, så kom herned, så skal jeg give dig den 10'er, du mener, vi har bedraget dig for - og så kan du stikke min kassepige en undskyldning, lyder opfodringen til den sure kunde fra Rema 1000-købmanden.
LÆS OGSÅ: Fremadstormende Rema 1000 har fået fjernet væksthæmmer
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter