Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Nye målgrupper bliver en af opgaverne for ny CMO i FDB Møbler

Foto: detailfolk.dk



Thursday den 15 September 2022 kl. 06:00 af: Redaktionen

Flere større opgaver lander på bordet hos den nye CMO i FDB Møbler, som skal have en bredere palette af kunder.

Den nye marketingchef - CMO - i FDB Møbler hedder Katja Falkenberg.

FDB Møbler har i øjeblikket gang i en række satsninger, som Katja Falkenberg kommer til at have på sit skrivebord.

Det gælder blandt andet en satsning på udlandet og digitale salgskanaler, mens FDB Møbler også forsøger at få yngre målgrupper i tape, som ikke er vokset op med virksomhedens møbler.

- Det er en spændende opgave, jeg er gået ind til hos FDB Møbler, siger Katja Falkenberg, som tidligere i karrieren har haft ledende stillinger hos Fredericia Furniture, Lyngby porcelæn og Karakter.

- Vi sidder på en helt særlig del af dansk design- og kulturarv, og jeg har altid været fascineret af FDBs historie – dels det enorme bagkatalog med klassisk design, og fokusset på ansvarlighed, men i særdeleshed også hele andelstanken, hvor vi hylder fællesskabet. Det, synes jeg, er mere relevant i dag end nogensinde før, siger hun.

FDB Møbler har 11 danske butikker og en enkelt i Tyskland.

LÆS OGSÅ: Flere aftaler har gjort FDB Møbler landsdækkende



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD