Ny direktør skal løfte By Malene Birger

Modehuset By Malene Birger med egne brand stores har fået ny marketing- og omnichanneldirektør.
Rina Hansen.
Det er navnet på By Malene Birgers nye marketing- og omnichanneldirektør, som er begyndt hos det kendte, danske modehus med egne brand stores.
- En af de vigtigste opgaver er at omsætte Christina Exsteens kreative retning til stærke, sammenhængende oplevelser på tværs af hele vores marketingunivers – både online og offline.
- Og jeg skal være med til at rekonfigurere organisationen, processerne og systemerne mod en mere forbrugerorienteret realitet. Her glæder jeg mig til at bruge min teoretiske og faglige erfaring inden for omnichannel transformation, fortæller Rina Hansen til Fashion Forum.
LÆS OGSÅ: By Marlene Birger - nu uden Marlene Birger
Rina Hansen er uddannet fra London College of Fashion i Fashion Management, Strategic Marketing & Ecommerce og har boet i London i ti år, hvor hun blandt andet har arbejdet for MCM, Jean Muir, Burberry og Anne Klein.
Ligesom Peak Performance og Tiger of Sweden hører By Malene Birger under modekoncernen IC Group.
LÆS OGSÅ: IC Group øger indtjeningen
Læs hele artiklen på Fashion ForumFlere detailnyheder | Gå til forsiden |
Kommentarer |
Afstemning
Seneste nyheder
Så lidt tjener medarbejderne i Amazon
Problemfyldt opkøb har kostet Imerco dyrt
Forbrugerrådet advarer imod populær netbutik
Coop lukker et stort antal Faktabutikker
Nærmest science fiction: Nets tester ny betalingsmetode
2.600 netbutikker lukket ned efter dansk kontrol
Netto sletter opslag: Gav alt for mange henvendelser
11 butikskæder bakker op om kampagne