Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Nu bliver tilbudsaviserne tyndere

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 10 October 2012 kl. 10:00

Reklameaviserne fra nogle af Danmarks største supermarkedskæder bliver en hel del mindre fremover.

Det kan være noget af et slæb, når man tømmer postkassen og skal bærer de mange tilbudsaviser med op i lejligheden. Det kender de fleste til. Men nu er de tykke og tunge reklameavisers tid måske forbi, i hvert fald hvis det står til Dansk Supermarked.

På grund af blandt andet nye reklameskatter og nye kommunikationsmetoder har Dansk Supermarked nemlig tænkt sig, at gøre tilbudsaviserne tyndere, det skriver Huset Markedsføring.

Her fastslår kommunikationsdirektør i Dansk Supermarked Group, Finn Lund Andersen, at man vil se på andre platforme til markedsføring.

- Det betyder, at vi vil reducere antallet af sider i tilbudsaviserne for Bilka, Føtex og Netto i 2013. Men vi har endnu ikke besluttet præcist, hvor mange sider, vi går ned med, siger han til Huset Markedsføring.

(Huset Markedsføring)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD