Nu bliver tilbudsaviserne tyndere
Reklameaviserne fra nogle af Danmarks største supermarkedskæder bliver en hel del mindre fremover.
Det kan være noget af et slæb, når man tømmer postkassen og skal bærer de mange tilbudsaviser med op i lejligheden. Det kender de fleste til. Men nu er de tykke og tunge reklameavisers tid måske forbi, i hvert fald hvis det står til Dansk Supermarked.
På grund af blandt andet nye reklameskatter og nye kommunikationsmetoder har Dansk Supermarked nemlig tænkt sig, at gøre tilbudsaviserne tyndere, det skriver Huset Markedsføring.
Her fastslår kommunikationsdirektør i Dansk Supermarked Group, Finn Lund Andersen, at man vil se på andre platforme til markedsføring.
- Det betyder, at vi vil reducere antallet af sider i tilbudsaviserne for Bilka, Føtex og Netto i 2013. Men vi har endnu ikke besluttet præcist, hvor mange sider, vi går ned med, siger han til Huset Markedsføring.
(Huset Markedsføring)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter