Netkunder får nyt rabatvåben
Netbutikkerne skal forberede sig på, at kunderne i online butikken nu får et nyt rabatvåben mellem hænderne.
Nu får forbrugerne et nyt våben til at få rabat, når de handler online.
En ny hjemmeside samler netbutikkernes rabatkoder, så forbrugerne, inden de afslutter købet i en netbutik, kan slå op, om der findes en online rabatkode, de kan bruge til at spare penge på købet.
TIDO.dk hedder siden, der samler koder til både små og store rabatter. Mange netbutikker opererer med rabatkoder for at optimere salget eller skaffe nye kunder, og TIDO.dk forsøger nu at give forbrugerne overblik over de koder, der er i omløb.
- Vi ser ofte mange rabatter til tøj og skobutikker som f.eks. Boozt og SmartGuy, men der er lidt længere mellem de gode tilbud på f.eks. fødevarer som ellers bliver handlet i stigende omfang på nettet, siger stifter af TIDO.dk, Kristian Engrob, i en udtalelse.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter