Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Netkunder får nyt rabatvåben

Foto: Tido.dk



Monday den 9 December 2013 kl. 10:25 af: Freja Thorbech

Netbutikkerne skal forberede sig på, at kunderne i online butikken nu får et nyt rabatvåben mellem hænderne.

Nu får forbrugerne et nyt våben til at få rabat, når de handler online.

En ny hjemmeside samler netbutikkernes rabatkoder, så forbrugerne, inden de afslutter købet i en netbutik, kan slå op, om der findes en online rabatkode, de kan bruge til at spare penge på købet.

TIDO.dk hedder siden, der samler koder til både små og store rabatter. Mange netbutikker opererer med rabatkoder for at optimere salget eller skaffe nye kunder, og TIDO.dk forsøger nu at give forbrugerne overblik over de koder, der er i omløb.

- Vi ser ofte mange rabatter til tøj og skobutikker som f.eks. Boozt og SmartGuy, men der er lidt længere mellem de gode tilbud på f.eks. fødevarer som ellers bliver handlet i stigende omfang på nettet, siger stifter af TIDO.dk, Kristian Engrob, i en udtalelse. 

LÆS OGSÅ: Så gamle er Dansk Supermarkeds rabatmærker



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD