Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Dagens retail-ligning: VM = UX+UI IRL"

- Stine Grubbe, Rådgiver og Foredragsholder
Læs bloggen her

Møbelkæder jagter forskellige kunder

Foto: detailfolk.dk



Onsdag den 5 september 2012 kl. 09:36 - 0

De to møbelkæder Ilva og Idemøbler satser på forskellige kunde-segmenter, når de til efteråret skyder gang i hver sin reklame-kampagne.

Samme ejer, men forskellige kunder.

IDdesign, der står bag de to møbelkæder Ilva og Idemøbler, har lanceret to forskellige koncepter til de to kæder. De satser på at nå forskellige kunder, når de til efteråret skyder gang i kampagner, der skal gøre dem synlige på tv og i kataloger. Det skriver Bureaubiz. 

- Ilva skal have mere kant, være lidt mere trendy og stilorienteret – lige som kæden oprindeligt var, mens IdeMøbler skal være lidt mere traditionel og funktionel, siger adm. direktør i IDdesign Michael Christiansen til Bureubiz.

Samtidig søger man at styrke Ilva i forhold til by-segmentet, som man ikke har været helt så gode til i en periode.

(Bureaubiz.dk)



Flere detailnyheder Gå til forsiden

Kommentér denne artikel. (Du kan blive den første)



Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:



Kommentarer

Skriv kommentar med profil

> Log ind her, eller opret profil her


Skriv kommentar uden profil

> Vi benytter Google antispam løsning for din sikkerhed

Navn
E-mail (Vises ikke)
Husk den gode tone :-)






Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9A | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD