Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt? "

- Dennis Clausager, detailfolk.dk
L�s bloggen her

Møbelkæder jagter forskellige kunder

Foto: detailfolk.dk



Wednesday den 5 September 2012 kl. 09:36

De to møbelkæder Ilva og Idemøbler satser på forskellige kunde-segmenter, når de til efteråret skyder gang i hver sin reklame-kampagne.

Samme ejer, men forskellige kunder.

IDdesign, der står bag de to møbelkæder Ilva og Idemøbler, har lanceret to forskellige koncepter til de to kæder. De satser på at nå forskellige kunder, når de til efteråret skyder gang i kampagner, der skal gøre dem synlige på tv og i kataloger. Det skriver Bureaubiz. 

- Ilva skal have mere kant, være lidt mere trendy og stilorienteret – lige som kæden oprindeligt var, mens IdeMøbler skal være lidt mere traditionel og funktionel, siger adm. direktør i IDdesign Michael Christiansen til Bureubiz.

Samtidig søger man at styrke Ilva i forhold til by-segmentet, som man ikke har været helt så gode til i en periode.

(Bureaubiz.dk)



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD