Møbelkæder jagter forskellige kunder
De to møbelkæder Ilva og Idemøbler satser på forskellige kunde-segmenter, når de til efteråret skyder gang i hver sin reklame-kampagne.
Samme ejer, men forskellige kunder.
IDdesign, der står bag de to møbelkæder Ilva og Idemøbler, har lanceret to forskellige koncepter til de to kæder. De satser på at nå forskellige kunder, når de til efteråret skyder gang i kampagner, der skal gøre dem synlige på tv og i kataloger. Det skriver Bureaubiz.
- Ilva skal have mere kant, være lidt mere trendy og stilorienteret – lige som kæden oprindeligt var, mens IdeMøbler skal være lidt mere traditionel og funktionel, siger adm. direktør i IDdesign Michael Christiansen til Bureubiz.
Samtidig søger man at styrke Ilva i forhold til by-segmentet, som man ikke har været helt så gode til i en periode.
(Bureaubiz.dk)
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter