Mobilselskab går nye veje
Mobilselskabet Call Me forsøger at ramme forbrugerens købsimpulser med nyt tiltag.
Det har førhen været muligt at tage nogle indledende købsskridt på mobilen, men nu går mobilselskabet Call Me hele vejen og sørger for at hele købsflowet af mobil nu ligger på nettet. Det skriver Markedsføring.dk.
- Folk køber i stigende grad det samme på mobilen, som de hidtil har købt på computeren, men væksten lider under, at brugerne ikke møder webshops, der fungerer ordentligt på mobilen. Der er derfor stadig mange, som synes, at det er nemmere at handle på computeren end på mobilen. Vi vil gerne imødekomme forbrugernes behov, og har derfor lavet en mobiloptimeret webshop, siger Business Development Manager hos Call me Michael Arildsen til Markedsføring.dk
Med den nye købsmulighed får selskabet ganske enkelt lettere ved at ramme kunderne på alle tidspunkter af døgnet, understreger han.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter