Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Har du prøvet social selling i din butik eller som digital strategi?"

- Peter Skjold Mogensen, Lektor - Cph Business
L�s bloggen her

Lidl: Disse varer satser vi på

Foto: Lidl



Friday den 17 June 2016 kl. 09:14

Discountkæden tager nu konsekvensen af, at kædens kunder i stigende grad efterspørger bestemte varer.

Fra søndag den 19. juni går dagligvarekæden Lidl i luften med en ny serie af håndplukkede specialiteter af danske råvarer, som er dyrket og fremstillet i forskellige egne af landet.

Det sker, fordi danskerne ifølge Lidl i stigende grad efterspørger varer, der er fremstillet lokalt.

- Med ’En bid af Danmark’ sætter vi fokus på egnsprodukter fra hele Danmark, hvor håndværksmæssige traditioner, lokale særpræg, høj kvalitet og god smag er i højsædet.

- Vores indkøbere har igennem lang tid arbejdet intenst på at håndplukke og indgå aftaler med endnu flere lokale små og mellemstore producenter, der samtidig får mulighed for at præsentere deres håndværk og fortælle deres historie til danskere i hele landet, forklarer Rikke Brandes, kommunikationschef i Lidl Danmark.

Lidl har 101 danske butikker.

LÆS OGSÅ: Sådan vil Lidls nye direktør køre biksen



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD