Lidl: Disse varer satser vi på
Discountkæden tager nu konsekvensen af, at kædens kunder i stigende grad efterspørger bestemte varer.
Fra søndag den 19. juni går dagligvarekæden Lidl i luften med en ny serie af håndplukkede specialiteter af danske råvarer, som er dyrket og fremstillet i forskellige egne af landet.
Det sker, fordi danskerne ifølge Lidl i stigende grad efterspørger varer, der er fremstillet lokalt.
- Med ’En bid af Danmark’ sætter vi fokus på egnsprodukter fra hele Danmark, hvor håndværksmæssige traditioner, lokale særpræg, høj kvalitet og god smag er i højsædet.
- Vores indkøbere har igennem lang tid arbejdet intenst på at håndplukke og indgå aftaler med endnu flere lokale små og mellemstore producenter, der samtidig får mulighed for at præsentere deres håndværk og fortælle deres historie til danskere i hele landet, forklarer Rikke Brandes, kommunikationschef i Lidl Danmark.
Lidl har 101 danske butikker.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter