Tilmeld detailnyheder     Tip en ven om detailfolk     Cookies     Sitemap     RSS

"Den fysiske butiks største trussel!"

- Michael Friis Møller, Retailrådgiver – Meng & Company
L�s bloggen her

Legendarisk IKEA-katalog skifter stil

Foto: morguefile.com



Wednesday den 22 August 2012 kl. 08:10 af: Simone Kirstine Hansen

Ikea går nye veje med deres reklamekatalog og kaster sig samtidig ud i en app, der skal give kunderne mulighed for komme bag om møblerne.

Verdens største reklamekatalog, der slår selv biblen i antal udgivelser, er blevet ændret. Møbelkoncernen Ikea har nemlig været på besøg hos deres kunder for at få inspiration til deres nye katalog.  Kataloget er netop røget på gaden og trykkes i cirka 200 millioner eksemplarer. Det skriver Berlingske Business.

Også på den digitale front har møbelgiganten tænkt sig at opgradere. En ny app skal nemlig give kunderne mulighed for at se både 'røntgen- og 3D-billeder af de forskellige møbler. Samtidig får kunderne også mulighed for at se film og lære mere om, hvordan møblerne er produceret. 

 



Flere detailnyheder Gå til forsiden




Daglig nyhedsmail:



Del artiklen:


Relaterede nyheder

Nyheden har ingen relaterede nyheder

Afstemning

Hvordan endte omsætningen i første halvår? (primært specialhandel)

Markant bedre end forventet
 
En anelse bedre end forventet
 
Nogenlunde som forventet
 
Lidt ringere end forventet
 
Markant ringere end forventet
 
Ved ikke
 

Seneste cases og nyheder fra RetailDirect







Seneste jobs



detailfolk.dk | A.P Møllers Allé 9B | DK-2791 Dragør | Tlf.: 32 94 20 27 | CVR: 34735832




Tilmeld nyhedsbrev

Få detailnyheder direkte i din indbakke

Tilmeld dig den gratis daglige nyhedsmail og hold dig opdateret om branchen

Fornavn
 
Efternavn
 
 
 
TILMELD