Legendarisk IKEA-katalog skifter stil
Ikea går nye veje med deres reklamekatalog og kaster sig samtidig ud i en app, der skal give kunderne mulighed for komme bag om møblerne.
Verdens største reklamekatalog, der slår selv biblen i antal udgivelser, er blevet ændret. Møbelkoncernen Ikea har nemlig været på besøg hos deres kunder for at få inspiration til deres nye katalog. Kataloget er netop røget på gaden og trykkes i cirka 200 millioner eksemplarer. Det skriver Berlingske Business.
Også på den digitale front har møbelgiganten tænkt sig at opgradere. En ny app skal nemlig give kunderne mulighed for at se både 'røntgen- og 3D-billeder af de forskellige møbler. Samtidig får kunderne også mulighed for at se film og lære mere om, hvordan møblerne er produceret.
Flere detailnyheder | Gå til forsiden |
Relaterede nyheder
Afstemning
Seneste nyheder
Netbutik køber virksomhed kendt fra DR-program
Kaffebutik bliver til en lille kæde
Danske stormagasiner satser på eksklusivt genbrug
Elev fra Matas løber med førstepladsen ved Fagprøveprisen
Ruller nyt smileymærke ud i landets butikker
Se de tre stærke prismodtagere ved årets Danish Retail Award
Fastholder mål om 40-50 butikker på dansk grund
Overtager ejerskab af møbelkæde for 1 krone
Seneste afstemninger
(Primært specialhandel) Hvordan er salget gået i første kvartal af 2023?
(Primært arbejdsgiver) Er den nye overenskomst fonuftig?
Hvordan endte julesalget 2022? (Primært specialhandel)
Hvordan endte Black Friday/Black Week salgsmæssigt sammenlignet med 2021? (Primært specialhandel)
Mest læste nyheder
Seneste nyheder
Seneste blogindlæg
Har coronakrisen givet varig opblomstring til bymidterne eller blot kunstigt åndedræt?
”Grøn” markedsføring er blevet et brandvarmt emne
Stop skævvridningen og vis erhvervssind: Udskyd udbetalingen af feriepenge og hjælp flere brancher!
Længere reklamationsret giver ikke mere holdbare produkter
Kære erhvervsminister: her er 5 grunde til at din argumentation om tilladt non-food salg i supermarkeder ikke holder en meter